Automobil u koji se kunu Srbi je dizajnirao najveći zlikovac u istoriji
Dok je sedeo u restoranu jednog letnjeg popodneva davne 1932. godine, čovek u odelu je na salveti iscrtavao prototip onoga što će u budućnosti postati nadaleko poznat model Folskvagena. U vreme kada je samo elita mogla sebi da priušti automobil, ovaj čovek je smatrao da bi svaki čovek trebalo da ima svoj auto i osmislio je dizajn koji je trebalo da oslikava pouzdanost, uživanje i porodična putovanja.
Autor prototipa je uskoro predao svoju skicu direktoru Daimler-Benz kompanije i naglasio mu koliko je taj projekat važan: "Uzmi ovo i posavetuj se sa ljudima koji se u automobile razumeju više od mene. Ali nemoj da zaboraviš. Hoću da se čujemo uskoro u vezi sa tehničkim detaljima modela."
Tako je i bilo i model se ubrzo pojavio u proizvodnji. Isprva je ime ovog modela biloKdF, Kraft durch Freude (u prevodu "snaga kroz užitak"), da bi kasnije dobio ime po kome ga danas svi znamo - Buba.
Samo godinu dana nakon što je nacrtao prototip, Adolf Hitler, autor skice, postao je kancelar Nemačke. Paradoksalno, Folksvagenov model Bube postao je tokom 60-ih i 70-ih godina jedan od simbola mirovnog pokreta i hipika.