IZNENAĐENJE "Zadruga" se seli?!
Jedan od najvećih sajmova TV formata u svetu, MIPCOM (Marché International des Programmes de Communication), tradicionalno se, već 32 godine, održava u Kanu, a u njemu usčestvuje i TV Pink.
Za ružičastu televizuju, ovo nije prvo učestvovanje na ovom sajmu, na kom se svakog oktobra, od 1985. godine, kada je održan prvi MIPCOM, okupi na hiljade kupaca i prodavaca iz celog sveta, kako bi pripremili sledeću televizijsku sezonu.
TV Pink već godinama učestvuje na ovom prestižnom događaju, posebno otkako, osim dosadašnje sopstvene produkcije, studija i tehnike, emituje i sopstvene projekte, te na MIPCOM-u umesto doskorašnje kupovine, prodaje licence za velike projekte.
Željko Mitrović, vlasnik i glavni i odgovorni urednik TV Pink, ove godine je na MIPCOM-u predstavio novi autorski projekat, rijaliti program "Zadruga", koji je zainteresovao veliki broj kupaca, prevashodno zbog specifičnosti i originalnosti ideje.
Rijaliti program je kao format u porastu u celom svetu, a nijedan na tržištu ne nudi sadržaj i TV, ali i online konzumentima, zbog čega se upravo projekat "Zadruga" izdvaja od svih.
Osim interaktivnog praćenja, još jedna posebnost rijalitija "Zadruga" je to što, za razliku od drugih rijaliti programa, u potpunosti simulira realan život - učesnici koriste pravi novac, vrše razmenu i kupovinu u prodavnici po realnim cenama, pronalaze načine da novac zarade, ali ga isto tako mogu i izgubiti.
Upravo zbog toga su, nakon što je Željko Mitrović na MIPCOM-u predstavio rijaliti nove generacije "Zadruga", predstavnici iz mnogih zemalja bili zainteresovani da otkupe licencu.