Iz uprave Fejsbuka je saopšteno da je proces uvođenja tri velike promene već počeo, a rezultat će se manifestovati u značajnom padu poseta stranica
Fejsbuk uvodi tri velike promene u funkcionisanju naslovne stranice, a promena algoritma u ovom polju će uzrokovati značajan pad poseta i prometa na stranicama.
Više od godinu dana, veliki broj oglašivača i administratora Fejsbuk stranica imali su ogromnu korist od velikog prometa na njihovim stranicama koji je funkcionisao putem društvenih mreža. Ipak, iz uprave Fejsbuka je saopšteno da je proces uvođenja tri velike promene već počeo, a rezultat će se manifestovati u značajnom padu poseta stranica, prenosi Business Insider.
"Želimo vas obavestiti o promeni koja će uticati na oglašivače i medije", kazao je Maks Eulenstein, produkt menadžer Facebooka.
Ovo su tri promene koje se uvode:
* Korisnici Fejsbuka će moći videti više od jednog posta sa istog izvora na naslovnoj. Pređašnji algoritam to nije dozvoljavao.
* Fejsbuk će davati prioritet sadržaju naslovnice. "Druga izmena će osigurati da sadržaj koji objavljuju vaši prijatelji bude pozicioniran više na naslovnici", saopšteno je.
* Postovi koje su vaši prijatelji komentarisali ili "lajkovali" će biti sakriveni. Ovo će posebno pogoditi reach stranica. "Priče koje objavite će se pojaviti na naslovnoj pozicionirane jako nisko ili nikako", stoji u saopštenju sa Fejsbuku.
Pratite najnovije vesti putem naše Facebook stranice, Twitter-a ili preko Android aplikcije na vašim telefonima.